"Ik kies voor Onestone omdat ze opmerkelijke resultaten boeken. Ze creëren visie dankzij hun wetenschappelijk inzicht in klantengedrag en tonen concreet aan hoe klantentevredenheid en efficiëntie hand in hand gaan."
Jan Smets director customer care bpost
"Ik werk bijzonder graag met de mensen van Onestone omdat ze net ‘één van ons’ zijn. Ze werken zich snel in, respecteren ons ritme, begrijpen onze uitdagingen. Ze gaan ervoor, samen met ons."
Nele Aendekerk customer experience manager EDF Luminus - nu director customer connection Securex
"Meedenken met ons, dat zijn geen loze woorden bij Onestone! Samen afgaan op het gemeenschappelijke doel, als een echte partner, is voor mij cruciaal. Dit vertrouwen zorgt voor een jarenlange relatie. Daarom koos ik voor hen."
Joost Cottyn employee advocacy BNP Paribas Fortis
"De mensen van Onestone doen wat ze beloven: als rechtuit klankbord en uitdagende coach staan ze ons bij om een klantenstrategie te ontwikkelen die wérkt."
Rudy Moens director service operations and real estate
"Met een pragmatische aanpak slaagt Onestone erin zijn methodologie aan te passen aan de noden en eigenheden van ons bedrijf. Dat leidde tot fantastische resultaten voor onze klanten."
Claude Strasser CEO POST Luxembourg
"Pas op, want ze zijn geen consultants. Eens ze bij je binnen zijn is het niet meer mogelijk om te ontsnappen aan intensief werk, échte verandering en uitdagende resultaten."
Ute Meier coordinator strategy POST Luxembourg
"De experts van Onestone brengen focus. De "one stone at a time" aanpak maakt dat klantenstrategie voelbaar wordt voor de klanten én de medewerkers."
Steven Van Belleghem spreker, coach, adviseur en auteur van "De Conversation Manager"
“Onestone combineert een sterke achtergrond vanuit de theorie met een zeer praktische vertaling naar de realisatie. In de inspirerende workshops nemen ze consequent het gezichtspunt van de klant als uitgangspunt voor het herontwerp van de processen. Vervolgens duiken ze in de realisatie met de vertaling naar concrete pilots om de nieuwe manier van werken te bewijzen. Inspireren en transpireren is het!”
Henri Buenen chief commercial officer EDF Luminus
“Wat ik in het bijzonder waardeer bij Onestone is hun open communicatie zonder omwegen, hun volharding om veranderingsmoeheid te doorbreken, en hoe ze zichzelf gaandeweg overbodig maken in het waarmaken van hun opdracht.”
Johan De Pelsmaker director sales & services improvement BNP Paribas Fortis
“Onestone daagt ons uit. Ze staan ons bij om innovatieve oplossingen te bedenken en te realiseren, soms met ronduit spectaculaire resultaten.”
Kris Vervaet senior vice president B2B market France EDF
“Ik vind hen uniek in hun aanpak: ze starten klein om ze een groots resultaat neer te zetten.”
Ilse Henne CEO operating unit materials Germany ThyssenKrupp
“Met de hulp van de Onestone experts ontwierpen we een strategisch kader. We zijn nu in staat om diensten aan te bieden die veel beter aansluiten bij de behoeften van onze klant.”
Jan Matthys director prevention and health bpost
“De expertise en aanpak van Onestone hebben ons aangetoond én overtuigd hoe belangrijk het is als organisatie één visie te hebben die de klant elke dag kan voelen!"
Pascale Hertogen business transformation director Partena