Tom Van Lemmens
Expert Contact Center Technology
customer service technology - data analytics - process design - service design – customer experience design
Wat me fascineert? Hoe technologie gebruiken om de kwaliteit van ons leven te verbeteren. Ik geniet van het vinden van creatieve oplossingen voor complexe problemen.
Een groot deel van mijn carrière heb ik besteed aan het ontwerpen van (omnichannel) interactieplatformen voor bedrijven van verschillende omvang en actief in diverse sectoren. Zo leerde ik de markt en haar spelers goed kennen. En groeide mijn passie om de beste klantervaringen te creëren.
Mijn rol? De brug vormen tussen technische teams en business teams. Hoewel deze teams met elkaar praten, begrijpen ze elkaar meestal niet goed. Bewaken dat mensen, processen en technologie elkaar versterken. Want technologie alleen levert niet de beste oplossingen.
En verder? Tijd doorbrengen in goed gezelschap, lekker eten met een glaasje wijn, genieten van familie. Altijd met de insteek: pluk de dag!
“De top is wat ons drijft, maar de beklimming zelf is wat telt.”
Conrad Anker