Onestone blog
Onestone.be biedt organisaties en bedrijven praktische tips en strategieën voor duurzame groei en innovatie. Onze blog deelt inzichten over efficiëntie, digitalisering en moderne bedrijfsvoering, zodat organisaties toekomstbestendig blijven in een snel veranderende wereld.



Wat is Psychology Engineering?
Strategie, Tools & technieken
Hoe je sneller, groter, sterker lijkt in de ogen van je klant. Dat lees je hier.
Hoe je sneller, groter, sterker lijkt in de ogen van je klant. Dat lees je hier.

Vijf tips om klanten te frustreren
Tools & technieken
Klanten frustreren is makkelijker dan je denkt. Waarschijnlijk ben je er zelf al goed in, zonder het te beseffen. In dit artikel lees je handige tips om klanten nog meer te frustreren. Of wat je kan doen om dat net te vermijden.
Klanten frustreren is makkelijker dan je denkt. Waarschijnlijk ben je er zelf al goed in, zonder het te beseffen. In dit artikel lees je handige tips om klanten nog meer te frustreren. Of wat je kan doen om dat net te vermijden.

Hoe verander je je bedrijfscultuur? Pas je processen aan!
Implementatie, Tools & technieken
Cultuur ontstaat door de manier waarop mensen met elkaar samenwerken. Door bepaalde dingen door de vingers te zien, of net niet, krijg je een bepaalde sfeer binnen het bedrijf. Je kan niet direct aan die sfeer werken, maar hoe los je het dan wel op?
Cultuur ontstaat door de manier waarop mensen met elkaar samenwerken. Door bepaalde dingen door de vingers te zien, of net niet, krijg je een bepaalde sfeer binnen het bedrijf. Je kan niet direct aan die sfeer werken, maar hoe los je het dan wel op?

Hoe bepaal je de juiste KPI’s?
Tools & technieken
KPI's kunnen je organisatie maken of kraken. Sterke KPI's zorgen voor sterke groei en sterke cijfers. Maar let op, de verkeerde kpi's kunnen net het averechtse effect met zich meebrengen.
KPI's kunnen je organisatie maken of kraken. Sterke KPI's zorgen voor sterke groei en sterke cijfers. Maar let op, de verkeerde kpi's kunnen net het averechtse effect met zich meebrengen.