Onestone blog

Onestone.be biedt organisaties en bedrijven praktische tips en strategieën voor duurzame groei en innovatie. Onze blog deelt inzichten over efficiëntie, digitalisering en moderne bedrijfsvoering, zodat organisaties toekomstbestendig blijven in een snel veranderende wereld.

Zwarte gaten schaden je klantentevredenheid


Zwarte gaten in je processen schaden het vertrouwen en de tevredenheid van je klanten. Wat is een zwart gat? Heeft jouw organisatie er last van? Hoe herken je het en wat doe je eraan?

Waarom een klantgerichte mindset onvoldoende is


Wanneer je zegt dat klantgerichtheid een mindset is. Dan zeg je eigenlijk dat al je personeelsleden vrij zijn om dat hun eigen invulling te geven. Dat kost klanten. In dit artikel lees je waarom.

Wat is Psychology Engineering?

,
Hoe je sneller, groter, sterker lijkt in de ogen van je klant. Dat lees je hier.

Vijf tips om klanten te frustreren


Klanten frustreren is makkelijker dan je denkt. Waarschijnlijk ben je er zelf al goed in, zonder het te beseffen. In dit artikel lees je handige tips om klanten nog meer te frustreren. Of wat je kan doen om dat net te vermijden.

Hoe verander je je bedrijfscultuur? Pas je processen aan!

,
Cultuur ontstaat door de manier waarop mensen met elkaar samenwerken. Door bepaalde dingen door de vingers te zien, of net niet, krijg je een bepaalde sfeer binnen het bedrijf. Je kan niet direct aan die sfeer werken, maar hoe los je het dan wel op?

Hoe bepaal je de juiste KPI’s?


KPI's kunnen je organisatie maken of kraken. Sterke KPI's zorgen voor sterke groei en sterke cijfers. Maar let op, de verkeerde kpi's kunnen net het averechtse effect met zich meebrengen.