Onestone blog

Onestone.be biedt organisaties en bedrijven praktische tips en strategieën voor duurzame groei en innovatie. Onze blog deelt inzichten over efficiëntie, digitalisering en moderne bedrijfsvoering, zodat organisaties toekomstbestendig blijven in een snel veranderende wereld.

Onestone - communicatie leidt niet tot verandering

Communicatie leidt niet tot verandering


Communicatie. Hét instrument waarop organisaties inzetten voor verandering. Maar het blijkt onvoldoende. Want hiermee hebben medewerkers zich de beoogde manier van werken nog niet eigen gemaakt. En daar wringt het schoentje.

Klacht behandelen? Grijp nooit naar financiële compensatie

,
Een inschattingsfout, spaak gelopen communicatie met je klant, een belofte die je niet waarmaakt? Ondanks je inspanningen voor uitzonderlijke diensten, producten en contacten moet je vroeg of laat reageren op een klacht. Hoe pak je dat aan?
Onestone - loyauteit gaat in twee richtingen

Loyauteit werkt in twee richtingen


Loyale klanten? We dromen ervan. Zo van die klanten die niet zwichten voor een aantrekkelijk aanbod van een concurrent. Klanten die voor elke nieuwe aankoop eerst aan ons denken.
Onestone - Olifantenpaden in bedrijfsprocessen

Olifantenpaden in bedrijfsprocessen


Wist je dat een olifant altijd via de kortste route naar zijn bestemming marcheert? Geen obstakel in de savanne houdt de zeventonner tegen. Aan geplaveide wegen heeft hij lak. Toch moet de mens niet onderdoen.