Wat is Psychology Engineering?

Hoe je sneller, groter, sterker lijkt in de ogen van je klant. Dat lees je hier.

Vijf tips om klanten te frustreren

Klanten frustreren is makkelijker dan je denkt. Waarschijnlijk ben je er zelf al goed in, zonder het te beseffen. In dit artikel lees je handige tips om klanten nog meer te frustreren. Of wat je kan doen om dat net te vermijden.

Hoe verander je je bedrijfscultuur? Pas je processen aan!

Cultuur ontstaat door de manier waarop mensen met elkaar samenwerken. Door bepaalde dingen door de vingers te zien, of net niet, krijg je een bepaalde sfeer binnen het bedrijf. Je kan niet direct aan die sfeer werken, maar hoe los je het dan wel op?

Hoe bepaal je de juiste KPI’s?

KPI’s kunnen je organisatie maken of kraken. Sterke KPI’s zorgen voor sterke groei en sterke cijfers. Maar let op, de verkeerde kpi’s kunnen net het averechtse effect met zich meebrengen.

Hoe “nee” zeggen tegen klanten

Wat is het kano model?

Het Kano model is een handig model om in kaart te brengen hoe je je klanten tevredener kan maken. Hoe zit het in elkaar?

Wat is het belang van een goede customer journey?

Customer journeys zijn er in alle vormen en maten. Wat zijn de elementen die je nodig hebt om goed in kaart te brengen wat je klant doormaakt en zijn ervaring zo goed mogelijk te maken?