Inspiration
Nous sommes heureux de partager notre expertise.
Vous trouvez ici des articles, des livres et des citations inspirantes.
Articles
Ici, nous partageons avec vous ce qui nous inspire dans le vaste domaine du métier stratégie client. Nous offrons un forum à des auteurs soigneusement sélectionnés.
10 Boardroom metrics to monitor your customer strategy
You aim for bottom-line impact with your customer-centric strategy? Get to know the 10 boardroom metrics to have on your radar. Find …
Lisez l'article maintenant >Too many rules: what the Corona crisis teaches us about Customer Experience
The police are asking for clear rules. But the population is slowly becoming tired of rules. The COVID-19 epidemic teaches us something about human behaviour.
Lisez l'article maintenant >Do you have to do what your customers ask?
Do you want satisfied customers? Just ask them what they want is what many satisfaction guru say. But doing so, doesn’t come cheap.
Lisez l'article maintenant >The perverse effects of KPIs
Vous voulez évaluer vos employés en fonction de la satisfaction de la clientèle. C’est une bonne idée ? Et si c’est le cas, comment faites-vous ? Comment déterminer un bon KPI ?
Lisez l'article maintenant >Responding to complaints? Avoid financial compensation
An estimation error, client communication gone wrong, or a promise you didn’t fulfil? Despite your efforts to deliver exceptional services, …
Lisez l'article maintenant >Vidéos
Un workshop chez un client ou un conseil utile sur l'expérience client. Ici nous vous donnons un aperçu de qui nous sommes et de ce que nous faisons.