Inspiratie
We delen onze expertise graag. Hier vindt u inspirerende artikels, boeken en quotes.
Artikels
Experts aan het woord over klantenstrategie in zijn meest brede zin. We delen onze inzichten en geven zorgvuldig geselecteerde gastschrijvers een forum.
10 Boardroom metrics to monitor your customer strategy
You aim for bottom-line impact with your customer-centric strategy? Get to know the 10 boardroom metrics to have on your radar. Find …
Lees het artikel nu >Te veel regels: wat we over Customer Experience leren uit de Corona-crisis
De politie vraagt duidelijke regels. Maar de bevolking wordt langzamerhand regelmoe. De COVID-19 epidemie leert ons één en ander over menselijk gedrag.
Lees het artikel nu >Moet je doen wat klanten vragen?
Wil je tevreden klanten? Vraag hen gewoon wat ze willen. Dat is het advies van menig zelfverklaard klantentevredenheidsgoeroe. Maar doen wat klanten vragen is niet bepaald goedkoop.
Lees het artikel nu >De perverse neveneffecten van KPI’s
Je wil je medewerkers beoordelen op klantentevredenheid. Is dat een goed idee? En als het dat is, hoe doe je dat dan? Hoe bepaal je een goede KPI?
Lees het artikel nu >Klacht behandelen? Grijp nooit naar financiële compensatie
Een inschattingsfout, spaak gelopen communicatie met je klant, een belofte die je niet waarmaakt? Ondanks je inspanningen voor uitzonderlijke diensten, …
Lees het artikel nu >Video's
Een workshop bij een klant, een handige tip over customer experience of een getuigenis. In onze korte video's geven we u graag inzicht in wie we zijn en wat we doen.