Ready to join
the stones?
Gebeten door klantenstrategie? Ervaring met concrete projecten? Of in de wieg gelegd om spraakmakende ervaringen te creëren? Dan zijn we razend benieuwd naar je.
Onestone zoekt een Customer Strategy Expert.
3 jaar ervaring in een consultancy omgeving? En gebeten door Customer Experience? Keep on reading!
Onestone
Wij helpen bedrijven die vast zitten in de commodity trap. In die situatie hebben klanten enkel nog oog voor de prijs. De marges begeven het onder de druk. En er kan er maar één de laagste prijs bieden. Wat moet de rest dan doen? Zich onderscheiden op basis van hun service. En daar zijn we experten in.
En jij zoekt?
Een job waar je écht impact hebt
Je helpt onze klanten bij het scherpstellen wat ze éxact willen dat hun klanten over hen vertellen. Een onontbeerlijk strategisch luik van onze job. Maar daar blijft het niet bij. Je gaat ook met je voeten in de modder staan. Je gaat aan de slag mét de medewerkers en zorgt ervoor dat de strategie ook realiteit wordt. Stap voor stap zie je - en meet je - dat klanten het verschil voelen. En voel je dat medewerkers enthousiast worden.
Een context waarin je je creativiteit laat stromen
Elke opdracht is anders. Onze klanten zijn bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren en hebben elk een eigen identiteit. Dat maakt dat we nooit twee keer hetzelfde doen. We willen dat onze klanten boven het maaiveld uitkomen door hun unieke, klantgerichte aanpak.
Anderzijds zal je met je team bij de klant obstakels tegenkomen. Obstakels die smeken om een creatieve oplossing. Want daar zit vaak de sleutel voor spectaculair resultaat.
Een unieke en afwisselende werkomgeving
Ons Poortgebouw in Groot-Bijgaarden is een inspirerende plek waar we regelmatig samen werken. Maar we brengen veel tijd door bij onze klanten. En die zitten zo’n beetje overal. Antwerpen, Parijs, Gent, Brussel, Luxemburg, Hasselt, Madrid.
De mogelijkheid om constant te leren
Onestone is een omgeving waar je constant bijleert. Je begeleidt uiterst bekwame medewerkers van vaak gerenommeerde organisaties. Het is dus noodzakelijk dat je hun context, cultuur en historiek op korte tijd goed begrijpt. Snel inzichten verwerven is een absolute must.
Ook onze eigen manier van werken sturen we continu bij. We investeren constant in nieuwe kennis en inzichten.
Een omgeving die kwaliteit waardeert
Snel even een powerpoint recycleren van de vorige klant en de logo’s aanpassen? Daar doen we niet aan. Wij leveren robuuste output van hoogstaande kwaliteit. Presentaties ja, maar evengoed steengoed geschreven documenten.
Onze klanten zijn veeleisend. En terecht. We zijn dat ook.
Bij ons vind je een team dat erop getraind is om opbouwende kritiek te geven. En dat doen we continu. Klaar om die feedback te krijgen? En om ons feedback te geven?
Wat hebben wij van jou nodig?
- Je bent gebeten door Customer Experience, niet noodzakelijk reeds een expert. Maar wel een overtuigende wil om dat te worden.
- Je kan uit een groot volume informatie de essentie halen en dit op een bevattelijke én eenvoudige manier samenvatten. Én op een wervende manier vertellen.
- Je houdt van schrijven: lezen jouw teksten nu al als een trein? Of word je warm van het idee dat dit binnenkort zo zal zijn?
- Je beschikt over een stevige portie ‘street smarts’. Je vindt snel creatieve oplossingen en zoekt steeds naar het eenvoudig maken waar het complex (gemaakt) is.
- Je bijt je in iets vast en lost niet. Je zoekt actief naar hulp waar nodig. Een tegenslag brengt je niet van de wijs en je durft ook een punt te verdedigen. En te blijven verdedigen.
- Je bent eeuwig nieuwsgierig en stelt je steeds open voor verschillende perspectieven. Wel weet je een team uiteindelijk te sturen naar de juiste klantgerichte oplossing voor een probleem.
- Je connecteert snel en makkelijk wanneer je nieuwe mensen leert kennen.
- Je weet 2 uitersten te combineren: drive en enthousiasme met een flinke portie geduld.
- Je hebt een master diploma op zak en minstens 3 jaar ervaring in een consultancy omgeving. Of in een andere omgeving waarvan jij gelooft dat ze je bovenstaande competenties deed ontwikkelen. Overtuig ons!
En als kers op de taart
- bij Onestone kom je terecht bij dé CX experten die graag hun kennis met jou delen
- geen micro management, je krijgt begeleiding en omkadering volgens jouw noden
- en je kiest zelf in welke materie jij tijd wil investeren om bij te blijven
- een team van 7 fantastische collega’s krijg je er gratis en voor niets bij
En je wordt er nog voor betaald ook, met alles erop en eraan.
Still reading?
Heb je naast een portie goesting ook de nodige talenkennis? Perfect Nederlands of Frans én Engels? Dan moéten we praten.