Adrien Dooremont

Customer Strategy Expert

Customer Strategy - Customer Analytics - Operating Model Design - Business Process Improvement - Change Management

Waar geniet ik van? Het oplossen van complexe problemen. Of het nu gaat om het faciliteren van strategische keuzes, het optimaliseren van operationele modellen of vooral het begrijpen van en inspelen op menselijke drijfveren, ik hou van puzzels. 

Tijdens mijn jarenlange werk aan bedrijfsmodellen en retailprocessen, ontdekte ik mijn passie voor klantervaring. Mijn visie? Een opmerkelijke klantervaring betekent eerst en vooral focussen op operationele uitmuntendheid. Want het zijn de beheerst uitgevoerde processen en de nauwkeurigheid waarmee teams ze toepassen die de nodige mentale ruimte creëren om zich volledig aan de klant te wijden.  

Bij elk project ben ik betrokken alsof het mijn eigen bedrijf, mijn eigen collega's en klanten zijn: door de lat hoog te leggen voor onze gezamenlijke resultaten en door de betrokkenheid en het succes van het team te garanderen.  

Waar word ik gelukkig van? Wandelingen met het gezin in het bos.
Neem contact op: hello@onestone.be of LinkedIn

Vision without execution is hallucination.

Thomas Edison