Horst Remes
Managing Partner
business strategy - behavioural economics - design thinking - lean - psychology engineering
Strategische bootcamps, daar leef ik helemaal op. Het is mijn missie en passie om leiders te begeleiden naar een klantgerichte en operationeel efficiënte onderneming. Al twintig jaar richt ik me enkel en alleen daar op.
Opgeleid als ingenieur en in mijn werk als sales director raakte ik gefascineerd door de kracht van klantgerichte processen voor operations, support en sales. Want niets is makkelijker te verkopen dan een product of dienst van een klantgericht bedrijf.
Mijn vak? Managementteams een onderscheidende en concrete strategie laten maken. Ik ga op zoek naar de argumenten achter de meningen. Zo krijgen we iedereen op één lijn.
Om jouw organisatie op haar best te laten zijn, vertrouw ik op de meest relevante wetenschappelijke inzichten - niet op de populaire mythes over klantgerichtheid. En daar praat ik graag over. Voor een volle zaal of voor de raad van bestuur.
Waar ik even gelukkig van word? Het intense aroma van een vers gezette espresso.
Wil je horen wat ik te vertellen heb? Boek me dan via hello@onestone.be, via Xpert Opinion of connecteer via LinkedIn
“I can't give you a sure-fire formula for success, but I can give you a formula for failure: try to please everybody all the time.”
Herbert B. Swope