U maakt beloftes die u niet weet waar te maken?
Verkopers willen, of moeten zelfs, de klant binnenhalen. Dus maken ze beloftes.
Productie of dienstverlening spartelt en proest om die te realiseren. Maar dat lukt niet. Of toch niet consistent.
Dan verliezen klanten het vertrouwen. Om maar te zwijgen van de tijd die ze opeisen wanneer er opnieuw iets misgaat.
Onestone helpt u om te bepalen welke scherpe beloftes te maken. En wanneer en hoe de productie ze nakomt.
Samen implementeren we het meest efficiënte werkproces en de juiste KPI’s.
Het resultaat? Iedereen in de ketting werkt samen in functie van de klant. En dus in functie van uw bedrijfsresultaten.
Lees erover in deze case

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring
Andere cases die u wellicht ook interesseren

EDF Luminus
Een complex proces écht klantvriendelijk maken

POST Telecom
Van business klanten échte fans maken

Cardif Spanje
Scoren met digitale schade-aangifte

SD Worx
Ergernissen aanpakken voor ze een klacht worden

Telenet Business
Strategische keuzes omzetten in spraakmakende klantervaring

BNP Paribas Fortis
Groeien door de concurrentie voor te zijn

POST Luxembourg
Een uitmuntende afhandeling van klachten